adsens

Вільна тема - твір "Вибір професії"

Закінчуючи школу, мільйони молодих людей починають незалежне життя. Вони можуть почати працювати, зайнятися бізнесом або продовжити навчання, щоб отримати вищу освіту. Майже в кожному місті є російською один або кілька інститутів. У Москві та Санкт-Петербурзі їх десятки. Якщо потрібно одержати робочу професію, то можете вступити до професійне училище. Кажуть, що в світі існує більше 2000 професій, так що зробити вибір і прийняти рішення досить важко. Деякі надходять за своїм вибором, а деякі йдуть порад своїх батьків.
Багато разів я запитував себе: «Чим я хочу займатися після закінчення школи?» Кілька років тому мені було важко відповісти виразно на це питання. З часом я багато разів змінював рішення з приводу того, в якій області науки чи виробництва мені спеціалізуватися. Було важко зважитися і вибрати із сотень професій одну, яка підійде мені краще всього.
Які головні причини вибору майбутньої професії? По-перше, вона повинна бути вам цікава. Захоплююче заняття, яке вам дійсно подобається, - - це важлива складова частина щастя в житті. Потім вам слід врахувати необхідність заробляти на життя. Найприголомшливіша робота не принесе вам задоволення, якщо ви голодує. Крім того, існує дуже актуальна проблема безробіття: вам треба вибрати таку професію, щоб ви могли потім знайти роботу.
Пару років тому я хотів стати лікарем. Я думав, що це дуже благородна професія. У 8-му і 9-му класі мені добре давалися біологія і хімія. Я хотів допомогти людям, у яких були проблеми зі здоров'ям. Я знав, що лікар повинен бути благородним в роботі і в житті, добрим і уважним до людей, відповідальним і розсудливим, чесним і розумним. Лікар, який егоїстичний і нечесний, не може бути гарним професіоналом. Я намагався якомога більше розвивати в собі хороші риси характеру.
Тепер я вже вирішив, ким бути. Я хочу стати вчителем. Я знаю, що гарним учителем стати дуже важко. Ви повинні досконало знати предмет, який ви викладаєте, ви повинні бути добре освічені і добре поінформовані. Неосвічений вчитель вчить неуцтво, полохливий вчитель вчить страху, нудьгуючий вчитель вчить нудьзі. Але хороший учитель розвиває в своїх учнях гаряче прагнення до знань і любов до істини і краси. Як сказав одного разу Джон Стейн-бек, великий вчитель - це великий художник, а ви знаєте, як мало на світі великих художників. Викладання, можливо, найбільше з мистецтв. Виховувати дітей - велика відповідальність. Я думаю, що саме тому вчителі користуються глибокою повагою.
Все більше людей розуміють, що кожна освічена людина повинна знати іноземну мову. Ось чому я збираюся стати вчителем англійської мови. Мені сподобався англійська, коли ми тільки почали його вчити, і це до цих пір один з моїх улюблених предметів. Англійською мовою писали багато дуже різні і дуже цікаві письменники. На уроках літератури ми трохи читали по-русски Шекспіра та інших письменників Великобританії, і мені б хотілося прочитати їх всіх у орігінале.Я постараюся вступити на факультет іноземних мов університету.
У російських університетах навчаються 5 років. Після випускних іспитів ви стаєте дипломованим вчителем англійської або перекладачем. Університетська освіта глибоке і багатосторонню. Деякі студенти йдуть в аспірантуру, щоб продовжити наукову кар'єру. Більшість випускників університету стають вчителями і повертаються до школи. Я знаю, що робота вчителя досить важка. Учитель не може сказати, що знає все в своїй області. Він продовжує вивчати свій предмет протягом усієї своєї діяльності, щоб зуміти відповісти на будь-яке питання. Він повинен бути зразком компетентності.