adsens

Теля Борька (твір-розповідь)

На літні канікули я поїхав до бабусі в село. Незадовго до мого приїзду у бабусиній корови Марти народився маленький теля.

Він був чорненький, товстенький, з великою білою ознакою на лобі. Я назвав його Борькою. Теля ріс швидко і був дуже рухливим. Коли я брав його за маленькі ріжки, він сердився і бодай мене.

Якось увечері стадо корів поверталося додому з пасовища. Ворота були відкритих, і Борька вибіг на дорогу. Попереду йшов величезний бик. Побачивши теля, він розлютився і кинувся на нього. Ударом потужних рогів він звалив Борьку. Той впав на землю і жалібно замичал. Помітивши це, я швидко поспішив на допомогу. Коли ми з дідусем вибігли на дорогу, то побачили Марту, яка облизувала свого теляти, намагаючись йому допомогти.

Борька не міг сам підвестися. Тоді дідусь взяв його на руки і поніс додому. У теляти була зламана нога, а з великої рани на боці текла кров. Ми промили і перев'язали рану. А на зламану ногу наш сусід-ветеринар наклав шину і туго забинтував.

Кожен день ми старанно обробляли рану ліками і міняли пов'язку. Я приносив Борька свіжу траву і поїв молоком. Теля швидко одужав. Шину ми зняли, рану вилікували, і теля знову став веселим і життєрадісним.