adsens

Найщасливіший день

Самий мій улюблений день - це підготовка до зустрічі Нового року. У цей день уся родина збирається разом, і мені це дуже подобається. Кожний займається своїм, дорученою йому справою. Я і дідусь збираємо ялинку, а потім і наряджає її. Ми прикрашаємо її іграшками, гірляндами, електричними лампочками. Потім ми готуємо святкову вечерю, накриваємо на стіл і чекаємо настання Нового року, але я його не чекаю і засинаю. Мені цікаво, які будуть подарунки?

До мене приходить моя сестричка Віка. Вона молодша за мене, я дуже люблю з нею гратися. Вона ходить до школи, але не в ту, в якій вчуся я. Ми граємо з нею, ділимося враженнями про школу, про оцінки, про шкільні товаришів та інших цікавих для нас предметах.

Я дуже люблю мою сестру і сумую за нею, якщо вона довго не приходить.