adsens

Моє останнє шкільний твір

Як часто люди мріють про вічність, вічності почуттів, життя. Про вічності почуттів ми говоримо, коли маємо на увазі їх властивість "відвідувати" різні покоління людей, але вони не вічні, коли мова йде про життя людства, навряд чи вічною. Вічність тікає від нас з вічною швидкістю, тому нам не дано її зловити.

У цьому ми ще раз переконуємося, стоячи на пероні вокзалу шкільних років в очікуванні поїзда життя.

Коли ми ще сиділи в залі очікування вокзалу, думали, що так буде вічно, адже десять років не так уже й мало, особливо, якщо в каталозі твого минулого всього 7 років. Але час має дивну властивість тікати від людини з шаленою швидкістю, коли його життєва бігова доріжка невблаганно стає коротшим.

Ще 10 років позаду ... Ні, вже 10 років позаду. А колись все було першим: перший вересневий дзвінок, схвильований вчитель і перший урок, перший клас, перша парта біля вікна і перша відмітка у щоденнику, перші труднощі, несміливі відповіді біля дошки, незвична указка в безпорадних руках, перші переживання перед першим іспитом . Тепер все стає останнім: остання фотографія в шкільному альбомі, останній шкільний вечір, останнє шкільний твір з літератури.

Література завжди була моїм улюбленим предметом, напевно, тому, що я не розлучалася з книгою з дитинства. Вона була моїм мудрим порадником, вірним другом і втішний. На уроках літератури я відкрила для себе книги не тільки як предмет задоволення естетичних потреб, але і як носія життєвого досвіду людства. Я навчилася читати між рядків, вгадувати імпліцитне, познайомилася з літературними напрямами, знайшла чіткі відмінності між добром і злом, поняттями совісті і честі.

Євгеній Онєгін, Григорій Печорін, Наташа Ростова, Тетяна Ларіна - ці та інші герої відомих творів залишили свій слід в моїй душі.

Мені назавжди запам'ятається шлях життєвих шукань Євгенія Онєгіна і Печоріна, Андрія Болконського та П'єра Безухова. Я не перестану захоплюватися вчинком Тетяни Ларіної, коли вона зважилася написати відомий лист Євгенія Онєгіна. Полум'яні, проникливі рядки листа закарбувалися в моєму серці: "Я до Вас пишу, чого ж більш ... Що я можу ще сказати?".

Як мені забути образ Наташі Ростової, цього милого, безпосереднього, нескінченно привабливого істоти на початку роману, коли вона підліток, а потім рішучої, сильної, прекрасної жінки - коханої і люблячої дружини, матері? Звуки того принадно чаруючого чарівного вальсу, в якому кружляла юна Наташа, до цих пір лунають у моїй душі і зігрівають її теплом спогадів.

На уроках літератури ми познайомилися з твору-ай письменників і поетів, чиї імена назавжди намагалися викреслити з народної пам'яті. Але їхній голос долинув до нас через десятиліття, і ми відкрили для себе О. Е. Мандельштама, А. Булгакова, Б. Л. Пастернака, М. І. Цвєтаєву, і А. Ахматову.

Роман М. О. Булгакова "Майстер і Маргарита" вразив мене своєю оригінальністю. Я буду повертатися до нього ще не один раз, щоб проникнути в глибину його філософії, розгадати його надзвичайної сили.

"Мені справа - зрада, мені ім'я - Марина, я - тлінний піна морська".

Марина Цвєтаєва ... Хіба можна залишитися байдужим до її щирим, любов'ю народженим рядках? До віршів цього дивовижного поета моя душа звертається знову

Герої літературних творів живуть в моєму серці. У них я знаходжу риси характеру, відсутні в мені, і намагаюся виробити їх шляхом самовдосконалення. Улюблені твори назавжди залишилися в пам'яті. Література стала невід'ємною частиною моєї душі, мого життя.

Це моє останнє шкільний твір. А попереду - головне твір - життя, - помилки в якому не перекреслити. Сподіваюся, що написати його грамотно допоможе мені моя література.