adsens

Опис тварини

Я прийшла зі школи, поїла і почала робити уроки. Мої мама і тато прийшли пізніше. Коли вони увійшли, я почула слабке нявкання і подумала, що воно донеслося з вулиці. Підбігши до мами, я побачила у неї в руках хустку, а в ньому ... кошеня! Мама пояснила, що взяла його у знайомої. Я була в захваті. Коли цього чарівну внесли в кімнату, він відразу стрибнув на диван. Я взяла іграшку і почала грати з кошеням. Іграшку кошеня відразу взяв у зуби і кудись потяг.

Забарвлення у кошеняти незвичайна, якась чарівна. Ми довго думали, як його назвати. Тато сказав, що кішечка схожа на Багіров. Мама порівнювала її з принцесою і говорила, що її слід назвати Діаною. Мені більше хотілося назвати її Джульєттою. Потім всі погодилися і назвали її Джульєттою.

Тепер я граю зі своєю кішечкою, годую і доглядаю за нею. Це стало моїм улюбленим заняттям.